Projekt svjetlovodnog sustava

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta Trogir – Čiovo

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 1

Most između Trogira i Čiova gradio se više od tri godine i službeno je otvoren u srpnju 2018. godine. Glavni cilj izgradnje mosta je izbjegavanje prometne zagušenosti u vrijeme turističke sezone, kao i prometno rasterećenje stare trogirske jezgre koja se nalazi pod zaštitom UNESCO-a .

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 1

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 2

 

Most Trogir – Čiovo u završnici izgradnje

Zbog nepredviđenih problema više puta je odgađan završetak radova. Zakazao je sustav automatizacije mosta, zadužen za svjetlosnu signalizaciju i podizanje mosta. Na otklanjanju problema i pronalasku rješenja angažirana je naša tvrtka STE d.o.o.

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 3

Dio sustava upravljanja i prometne signalizacije mosta i dijagnostika funkcionalnosti svjetlovodnog sustava

Dio sustava upravljanja i prometne signalizacije mosta i dijagnostika funkcionalnosti svjetlovodnog sustava.

Implementacija jednomodnih i višemodnih kabela

Prilikom pregleda i obavljenih mjerenja detektirali smo problem. Kod procesa instalacije svjetlovodnog sustava došlo je do miješanja višemodnog i jednomodnog svjetlovodnog kabela, što je dovelo do nefunkcioniranja cijelog sustava automatizacije mosta. Kako bismo riješili ovu situaciju, najprije smo ugrađivanjem odgovarajuće opreme pravilno povezali sve dijelove svjetlovodnog sustava.

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 5

Intervencija i otklanjanje nefunkcionalsnosti svjelovodnog sustava

Intervencija i otklanjanje nefunkcionalsnosti svjelovodnog sustava

Tako je interni sustav automatizacije i signalizacije mosta riješen višemodnom, dok je komunikacija prema vani prema tzv. magistralnom svjetlovodnom sustavu realiziran jednomodnom svjetlovodnom tehnikom.

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 7

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 8

Detalji iz nadogradnje zatečenog svjetlovodnog sustva

Na ovom projektu surađivali smo sa tvrtkom STRABAG, osobito u dijelu izmjene zatečenog tehnološkog rješenja pokretne konstrukcije mosta kako bi se osiguralo ispravno funkcioniranje sustava automatizacije.

Zaključak

Unatoč zatečenim izazovima, uspjeli smo u zadanom roku pronaći rješenje. Kompletnu automatizaciju i signalizaciju mosta riješili smo kombiniranom višemodnom i jednomodnom tehnikom.

Projekt svjetlovodnog sustava Mosta 9

Provjera funkcionalnosti upravljanja pokretnih dijelova mosta – podizanje kraka za propuštanje plovila

Iskustvom rada na ovom projektu, zahvaljujući visokoj stručnoj osposobljenosti našeg tima i suradnji s ostalim osobljem na gradilištu, pokazali smo sposobnost rješavanja ovakvih izazova, osobito u situacijama koje zahtijevaju brzu i pravovremenu reakciju i rješenja.

Završnica projekta i momenti koji se pamte

Završnica projekta i momenti koji se pamte

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)